Українська влада на чолі з Януковичем вдалася до застосування масштабного, неадекватного і невиправданого насилля, яке сама навмисне і спровокувала

Після 30 листопада 2013 року чинний режим вийшов за межі правового поля і таким чином втратив свою легітимність.

Незаконне використання насильства і спецзасобів проти мирних демонстрантів, а згодом – і вогнепальної зброї  та саморобних вибухових пристроїв остаточно делегітимізувало владу та призвело до народного повстання. Тупі знаряддя виконання злочинних наказів в особі так званих правоохоронних органів давно підпадають під дію низки норм українського та міжнародного законодавства щодо військових злочинів. Жодними посиланнями на вірність присязі не виправдовуються криваві злочини проти людяності, тортури і показові вбивства мало не у прямому ефірі. Якби вони були визнані тим, ким вони насправді є, – озброєними банформуваннями, – то в цивілізованих країнах їх би просто знищили – без суду і слідства. Але оскільки вони вважають самих себе «особами при виконанні службових обов’язків», вони мають бути засуджені за кримінальні злочини на тривалі строки тюремного ув’язнення. При цьому їх «перебування на службі» є лише обставиною, що поглиблює їх провину та зробить строки максимальними – не менше 10 років.

Останніми прикладами вакханалії беззаконня є фактичне запровадження надзвичайного стану по всій території України. Так, СБУ оголосила про початок проведення на території України «антитерористичної операції». До цієї роботи залучені: Служба Безпеки України, Міністерство Внутрішніх справ, Міністерство оборони, Прикордонна Служба України, Центральні та місцеві органи влади. Між тим, саме дії «Беркуту» та інших бандоохоронців повністю підпадають під поняття «тероризм», передбачене статтею 1 закону України «Про боротьбу з тероризмом»: «тероризм –  суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства шляхом захоплення  заручників,  підпалів, убивств, тортур, залякування населення та органів влади або вчинення інших посягань на життя чи здоров’я ні в чому не винних людей або погрози вчинення злочинних дій з метою досягнення злочинних цілей».

Об’єктом антитерористичної операції має бути не народ України, а режим Януковича. Адже «захоплення заручників, підпали, убивства, тортури, залякування населення та вчинення інших посягань на життя чи здоров’я ні в чому не винних людей» – це і є те, чим займається режим останні три місяці. А головне – жоден пункт Розділу III «Проведення антитерористичної операції» не передбачає можливість проведення антитерористичної операції на території ВСІЄЇ України. Район проведення антитерористичної операції має бути чітко окресленим. Таким чином, керівництво СБУ явно плутає закон України «Про боротьбу з тероризмом» з законом «Про надзвичайний стан».

Виходячи з цього, а також з відсутності достатніх підстав для початку антитерористичної операції, можна зробити висновок про те, що СБУ вийшло за межі правового поля. Тим більше поза законом буде будь-яка участь у війні проти власного народу Збройних сил України. Солдати і офіцери! Пам’ятайте, що виконуючи злочинні накази, ви тим самим підписуєте собі вирок на трибуналі за злочини проти людяності.

Змусити владу Януковича припинити кровопролиття можна лише тиском. Тому повинні бути запроваджені невідкладні санкції проти представників влади, винних у ескалації конфлікту і застосуванні сили, а також оточення Януковича і вищого керівництва держави. Крім того, негайно треба спрямувати в Україну спостерігачів високого рівня, які були б присутніми на переговорах з Януковичем, фіксували рішення і були б гарантами їх виконання.

Виходом з глибокої кризи має стати призначення дострокових виборів Президента; повернення до Конституції 2004 року і формування уряду, який почне втілювати реформи та забезпечить демократичний характер виборів.